O nas

O nas

Dlaczego taka szkoła?

 

Dzięki metodzie Montessori dzieci zyskują niezależność, wewnętrzną motywację, umiejętność rozwiązywania problemów, wiarę we własne siły. Uczą się współpracy, działania bez przemocy oraz pokojowego rozwiązywania konfliktów, empatii i troski o siebie nawzajem. W atmosferze wolności i szacunku kształtują postawy odpowiedzialności i zaangażowania. Specjalnie przygotowane otoczenie, bogate w inspirujące materiały rozwija zdolność myślenia i skutecznego działania. Ciekawe zadania i możliwość decydowania o ich wyborze wzmacniają motywację i zaangażowanie, co stanowi podstawę dalszego wzrostu i rozwoju. Bliska relacja z nauczycielami oraz serdeczna atmosfera w klasie dodają odwagi w próbowaniu i mierzeniu się z wyzwaniami. Wierzymy, że wychowani w ten sposób ludzie będą w stanie zrealizować marzenie o lepszym, bezpieczniejszym i bardziej sprawiedliwym świecie.

NASI NAUCZYCIELE

Nauczyciele

Agnieszka Stankowska

Agnieszka Stankowska

nauczyciel prowadzący klasy 1-3

Z wykształcenia nauczyciel wczesnoszkolny. Posiada wieloletnie doświadczenie w zawodzie. Prowadzi warsztaty plastyczne i kulinarne oraz zajęcia z cyklu „Badam, doświadczam, eksperymentuję” z elementami pedagogiki Marii Montessori .
Ukończyła Zintegrowaną edukację wczesnoszkolną i przedszkolną z terapią pedagogiczną na UP w Kielcach. Jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego w SSW w Kielcach na kierunku Organizacja i zarządzanie w oświacie. Ukończyła również Teologię na Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie.
Pedagogiką Marii Montessori interesuje się już od czasu studiów. Uważa, że metoda Marii Montessori daje dziecku szansę wszechstronnego rozwoju, wspiera jego spontaniczną i twórczą aktywność.
Prywatnie jest żoną i mamą trzech wspaniałych chłopców, których wychowywanie to źródło nieustających radości, inspiracji oraz wyzwań. Gdy już ma chwilę dla siebie, zajmuje się rękodziełem i czyta książki.

Sylwia Kozioł

Sylwia Kozioł

nauczyciel prowadzący klasy 1-3

Pedagog z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Od początku swojej drogi zawodowej jest związana z pedagogiką Montessori. Ukończyła roczny program Wczesnej Edukacji Montessori prowadzony przez Polski Instytut Montessori. Praca z dziećmi jest dla niej wyzwaniem, ale jednocześnie źródłem ciągłych inspiracji i przemyśleń. W Metodzie Montessori ceni ideę podążania za dzieckiem, za jego naturalnym tempem rozwoju. Nieustannie rozwija swoją wiedzę i poszukuje najlepszych edukacyjnych rozwiązań. Szczególnie bliskie jest dla niej stwierdzenie: „Dziecko jest budowniczym człowieka. Każdego człowieka na tym świecie ukształtowało dziecko, którym kiedyś był”- Maria Montessori. Prywatnie jest żoną i mamą, pedagogika Montessori towarzyszy jej w wychowaniu synka. Swój czas wolny lubi poświęcać tematyce kosmetologii i makijażu. Odskocznią od życia codziennego jest dla niej również aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu.

Klaudia Patynowska

Klaudia Patynowska

nauczyciel wspomagający klasy 1-3

Z wykształcenia pedagog. Ukończyła z tytułem magistra resocjalizacji studia stacjonarne II stopnia na wydziale filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. A także studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ukończyła kurs socjoterapii. Od lat pracuje z dziećmi i młodzieżą prowadząc zajęcia socjoterapeutyczne, profilaktyczne oraz psychoedukacyjne. W ostatnim czasie skupiła się na pracy z dziećmi z autyzmem, wprowadzając różnorodne metody polisensoryczne, celem usprawnienia umiejętności społecznych, emocjonalnych i edukacyjnych. Podczas całej pracy pedagogicznej systematycznie uczęszcza na kursy i warsztaty doszkalające, podnosząc tym samym nie tylko swoje kwalifikacje, ale również wzmacniając efektywność swojej pracy. Buduje wokół siebie środowisko młodzieżowe w oparciu o spontaniczność i zabawę, ale przede wszystkim o konsekwentną pracę wychowawczą. Identyfikuje się z misją i celami Szkoły Montessori.

Karolina Kurcz

Karolina Kurcz

nauczyciel prowadzący klasy 1-3

Ukończyła Pedagogikę Przedszkolną i Wczesnoszkolną na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Absolwentka Szkoły Muzycznej I i II stopnia w klasie wiolonczeli. Pasjonatka pedagogiki Montessori, od początku pracy zawodowej z dziećmi związana z systemem Montessori. Certyfikowany terapeuta ręki i trener grafomotoryki. Prywatnie żona, mama dwójki dzieci.
W wolnej chwili prowadzi blog na którym dzieli się pomysłami inspirując do pracy nauczycieli i rodziców. Szydełkowanie ze sznurka bawełnianego oraz zaplatanie makram to twórcze zajęcia, które pozwalają jej na złapanie oddechu w codziennej rzeczywistości.

Ewa Malinowska

Ewa Malinowska

nauczyciel prowadzący klasy 1-3

Z wykształcenia filolog i nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła również studia podyplomowe z hortiterapii. Od początku ścieżki zawodowej związana z przedszkolem i szkołą Montessori. Najpierw jako nauczyciel języka angielskiego a później jako wychowawca. Praca z dziećmi jest dla niej niesamowitą przygodą. Towarzyszenie im i obserwacja jak zdobywają nowe umiejętności i jak stają się coraz bardziej dojrzałe, odpowiedzialne i świadome siebie i otaczającego świata dają jej poczucie ogromnej satysfakcji i wdzięczności. Po pracy czyta, szydełkuje, szyje, rysuje i poznaje język włoski. Wolny czas spędza z rodziną i przyjaciółmi, wyjeżdżając na wieś, w góry lub podróżując.

Kinga Wrona

Kinga Wrona

nauczyciel wspomagający klasy 1-3

Oligofrenopedagog, nauczyciel nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego, dogoterapeuta, trener umiejętności społecznych, provider treningu słuchowego Johansena i wielu innych form pomocy dzieciom z różnymi trudnościami. Zakochana na zabój w metodzie nauczania M. Montessori i w pozytywnej dyscyplinie. Swoją wiedzę ćwiczy nie tylko w szkole, ale również na swoim prywatnym „podwórku”- na mężu i czterech synach. Uwielbia się uczyć, poszerzać horyzonty i wprowadzać teorię w czyn. Za cel stawia sobie wydobywanie potencjału z dzieci, podchodzi do każdego zadania z zaangażowaniem, kreatywnością i z sercem. Traktuje swoją pracę jako misję. Dzieci budzą jej szacunek, cieszy ją możliwość dostrzegania ich wysiłku i wzrostu, rozmowy dotyczące potrzeb i emocji i wszystkiego, co nie jest widoczne dla oczu. Prywatnie lubi wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, psychologii i duchowości, lubi pisać. Oddana też zwierzętom, aktualnie właścicielka 1 goldenki i 2 kocurków. Lubi poznawać ludzi, nawiązywać z nimi głębsze relacje, zatrzymywać się nad tym, co ich boli. Jest pełna empatii dla tych obszarów ludzkiego serca, które potrzebują pocieszenia i przytulenia. Jej mottem życiowym jest przekonanie, że każdy człowiek jest dobry, wart zauważenia i kochania. Chce wydobywać dobro spod nawarstwień zła.

Tarnowska Szkoła i Przedszkole Montessori

ul. 16 Pułku Piechoty 12, 33-100 Tarnów
Alior Bank 06249000050000453079644346
Tarnowska Szkoła Montessori
Patrycja Gąsiorek
Siedziba firmy:
ul. Rejtana 12/1, 33-100 Tarnów
NIP: 8732909547 REGON: 386265512

 

Godziny otwarcia

Szkoła:
Pon. - Pt.
godz. 6:45 - 16:15

Dyrekcja:
Pon. - Pt.
godz. 10:00 - 16:15
tel. + 48 508 899 493

Sekretariat:
Pon. - Pt.
godz. 8:00 - 15:30
tel. + 48 793 341 901

 

 

   

 

 

Skip to content